Monday, March 30, 2009


sorry dat ik heel lang niet op mijn blog heb geschreefen ( denk ik ). Ik heb het druk en ik heb soms geen zin. wij hebben een hond nu ( al een week of 3 ). Dit id Sammy Sol, hij is het liefste hondje ( als je zelf ook een hond heb, sam is liever , denk..... ik.......) Maar ik ben niet blij want de komende 2 weeken heb ik 'Family Life'. Het is niet zo leuk want als je niet weet wat het is.... meisjes moeten apart.... en meer naar gymen, als je weet wat ik bedoel. Ik heb auditie gedaan voor saefoon, EN IK WON! ik speel nu saxefoon, niet meer klairinet.
Nikkie

2 comments:

  1. He Nikkie Dulfer

    Wanneer komt je cd uit? Of heb je al een stukje op Utube gezet van jezelf spelend?

    Grapje....
    Dikke kus A.

    ReplyDelete
  2. yo nik

    leuk dat hondje en waarneer kom je weer online je zei net wel wat maar toen was je opeens weg en dat vind ik jammer
    wij doen de schhool musicaal en hij heet cash dus dat wordt weer spannend

    -xxx-vera-xxx-

    p.s. leuke blog
    p.s.s. love you

    ReplyDelete